neděle 13. prosince 2015

Eskimácké vánoce aneb záhada je vyřešena

Tomu, kdo četl minulý zápis na tomto světoznámém blogu, jistě vrtá hlavou, kdo má na svědomí ohromný dar, zvíci 5,625 l čistého alkoholu a 9,375 litrů čisté vody. Řešení bylo na světě poměrně brzy. Ačkoli jsem měl nápovědu hned u nosu, chvíli mi trvalo, než mi došlo, na koho mám udeřit.

Nejslabší článek konspirační skupiny Rujánovjanka, kterým byl Zdenda se po krátkém, ale o to ostřeji vedeném výslechu přiznal. Ano, těch 30 lahví mi poslal on, Markýz a Evička. Moc vám děkuju a rád s vámi zase někam pojedu.

Leč pokročme. Takový dar si jistě zaslouží důstojnou expozici a tak jsme mu (v předstihu) s Pavlou doma vytvořili nově vybavenou kuchyň a na kolaudaci, spojenou s vernisáží našeho rumového muzea, jsme pochopitelně museli pozvat celý Grónský klub. 


Něco se chystá...

Copak to bude?

Boršovské muzeum tuzemských rumů!

V poklidné předvánoční atmosféře, kdy Vesmír zaplňuje éterický zpěv andělů, pějících Tichou noc, byl borčus, jaký u nás vytvořilo asi dvacet eskimáků, opravdu osvěžujícím zážitkem. Večírek otevřelo velké rumové entrée, po něm následovala všeobecná zábava a nakonec se dostavili i Hradečáci, takto Radim a Michal, kteří měli jistě pocit, že je u nás rumu málo a tak dovezli další dvě lahvinky.


Proč se vždycky všichni kupí v kuchyni?

Úplně všichni:
vzadu: Markéta, Markýz, Markétka, Evička, Zdenda, Žandula, Dana, Pavla, Brčko
před nimi: Petr, Idián, Danuška, Pavla,
úplně vpředu: Stanďochovo tričko, autor a Lukáš
na cestě domů: Helenka, Honza a Matěj
na cestě k nám: Michal a Radim
doma: Stanďoch a Standa


Krátce před půlnocí jsme sáhli do zásob, vylosovali tři lahve na cestu a odjeli, letos naposledy, do Vodice. Ale o tom až příště.


Doplnění kolekce z Hradce

Michal nám vylosoval na cestu láhev č. 9

Radim přidal č. 17, zatímco já zvolil 4.

Doma po našem odjezdu juchání pokračovalo a tak jsme blížící se Vánoce oslavili opravdu řádně a důstojně. A tak to má být!