čtvrtek 3. prosince 2015

Velká vánoční záhada

Dneska jsem se stal obětí velmi nejapného žertíku! 

Sedím si takhle v práci, jedu nějaké důležité záležitosti, objednávky, nadávky od zákazníků a najednou mi volají ze skladu, jestli jsem u sebe. "Jasně, že jsem!", já na to. Za chvilku ve dveřích schvácený skladník a vleče, ano doslova vleče, balík. 

Že mi teď přišel a byl výhradně do mých rukou, ale že to převzali za mě. "Od koho to přišlo?", ptám se. Strohá odpověď: "Nevím."

Rozbaluji a nevěřím svým očím. Koukejte, co v té bedničce bylo. Nejprve celkový pohled.

Dvacetdevět bratříčků a jedna kávová sestra

    
Protože odesílatel je znalec a ví, jak jsem neslavně dopadl na letošním Mělníku, byla zásilka doplněná o jednu důležitou krabičku. 

Brufen, tak akorát na třetí komoru.

Pokud patříte mezi statistiky, vězte, že třicet lahví, jsou plusmínus dva metry. Důkaz je tady.

Dva metry radosti :-)


A protože pít se musí s rozumem, dostali jsme i deník. Moje deníková vášeň je opět uhašena. Jo a z fotek to není patrné, ale každá láhev je opatřena jmenovkou, shodnou s řádky v deníku.

Deníkoseznam

Popisky vypadají takhle.

Proč zrovna já jsem dvacetdevítka?



Nojo, ale základní otázkou je:

KDO? PROČ?

Nálepka na balíčku moc odpovědí nenabízí:





Neznámému dárci děkuji, v případě, že ještě není v Grónském klubu mu gratuluji ke vstupu a podotýkám, že dobu trefil výborně. O víkendu dokončuji regál v garáži, tak to mám kam dát!!!

Ale přiznat by se mohl. To tedy ano.


Díkes.