středa 16. března 2016

Krabička

Odjakživa zbožňuju všelijaké krabičky, futrálky a podobné záležitosti a protože podle sebe soudím tebe, předpokládám, že tuhle úchylku mají všichni lidi kolem mě. Pro kamaráda Jirku jsem získal nůž od nožíře Ignáce Hloha. Je to lovecký "zavazák", snad myslivce Jirku potěší.


Tajemná krabička, která ukrývá... Nůž.

A ještě zadní strana.


Jenže se mi nechtělo jen tak mu ho předat, tak jsem na nůž udělal krabičku. Jirka se živí autodopravou a tak jsem použil nějaké exotické dřevo z transportní palety. Nejspíš je to plísní napadený okraj mahagonového prkna. 

Začátek procesu.

Detail dřeva


Mám z krabičky radost a doufám, že potěší i obdarovaného.

Pohled dovnitř.

Ten nůž je vážně krasavec!!!


Moje radost je dvojnásobná, protože vedlejším produktem této akce bylo dokončení přípravku na upevnění pásové brusky na stůl. Takže moje garážová mikrodílna je čím dál tím lépe vybavená!